MA2TA
MA2TA
میتونم یه دوست داشته باشم

بعدظهر است و یه پسر ایرانی بیکار(و دختر ندیده)میخواد بره چت روم..
اول روم شهرشو پیدا میکنه..و یکدفعه شانسش میگیره و به قول بچها گفتنی ایدی دافی رصد میکنه!

پسره: سلام
دختره : های
پسره : asl
دختره : اول تو
پسره: چشم...اسمم***** از ****سنم هم **
دختره: خوب چی میخوای؟
پسره : عزیزم ممکنه شما هم معرفی کنید! من احساس میکنم شما رو خیلی دوست دارم
دختره: [hiv05]
پسره: قربون خندهات بشم
دختره: وب میدم کارت شارژ ایرانسل میگیرم!!میخوای بگو نمیخوای برو!
پسره: ولی من میخوام با شما دوست بشم
دختره: گفتم وب میخوای یا نه!!
پسره : باشه عزیزم..حالا چیکار کنم
دختره: کارت شارژو بده بیاد..منم وبمو روشن کنم!
پسره: وایسا برم مغازه بگیرم...الان زودی میام..جون من نریا!!
دختره: باشه ولی زود برگرد!!
پسره: من اومدم به بدبختی پیدا کردم اخه مغازه ها بسته بودن!! بیا اینم رمزش***********
دختره: بیا اینم وب 5 دقیقه فرصت داری نگاه کنی.... اگه بخوای میتونی مشتریم شی که هر وقت دلت خواست کارت بدی منم وب بدم!!
پسره: وای دارم می بینمت!! ولی چرا پاهات اینقدر مو داره و چرا اینقدر موهاش سیاه است!!
دختره: خوب دیگه مد شده
پسره : میتونی کمی بچرخی
دختره : نه واسه چرخیدن باید یه کارت شارژ دیگه بدی!
پسره: میگم چرا فکر میکنم تو پسر هستی؟
دختره: خوب الاغ درست فکر کردی من پسر هستم..
پسر : فحش**********
دختره: ایگنور.


به ادامه مطلب بروید لذت ببرید

نظرات شما عزیزان:

Armita
ساعت13:04---15 مهر 1390
slm webe bahali dari khosham omad age khasti linkam kon tnx.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:, توسط محمد
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.